Gradska bb, Novi Pazar, Srbija

Telefon: +381 (0)60 0468234

Otvoreni smo svakog dana, 8 a.m. – 9:30 p.m. EST

Pozovite nas telefonom na broj: +381 (0)60 0468234

Molimo Vas da pročitate naš INFO preko nego što nam postavite pitanje.

Slanje naručenih proizvoda iz narudžbenice se vrši nakon Vaše potvrde.
DOSTAVA JE BESPLATNA ZA PORUDŽBINE PREKO 5.000,00 DINARA.

Za porudžbine do 5.000,00 dinara cena dostava će se računati prema utvrdjenom iznosu od strane kurirske skužbe, preko koje će se slati pomenuta pošiljka. Troškove dostave ćete platiti sa proizvodima, tako što plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.

POŠILJKA ĆE STIĆI NAREDNOG DANA DO 19 ČASOVA.

Prilikom predaje vaše pošiljke kurirskoj službi obavestićemo Vas mailom da smo Vam pošiljku poslali. To znači da će kurir sa pošiljkom biti sutra na vašoj adresi. Ukoliko primalac nije bio na navedenoj adresi, a kurir je doneo pošiljku, kurir ostavlja izveštaj o prispeću pošiljke na kome je naznačena pošta u kojoj može preuzeti svoju pošiljku i u koje vreme.

Ukoliko je kupac iz bilo kojih razloga nezadovoljan kupovinom, može iskoristiti mogućnost vraćanja robe u roku od 7 dana od kupovine datog proizvoda. Tom prilikom se kupac oslobađa svih ugovornih obaveza osim troškova povraćaja robe.

Navedeni trošak, povraćaj robe, snosi kupac, osim u slučajevima ako je dobio neispravan ili pogrešan proizvod. Prilikom povraćaja robe, obavezno je da se proizvodi vrate u ispravnom i nekorišćenom stanju jer u suprotnom nećemo uvažiti povraćaj.

Jeans.rs podržava sledeće načine plaćanja:

-Plaćanje pouzećem
Trenutno podržavamo ovaj način plaćanja i tom prilikom proizvode koje ste naručili šaljemo odmah. Iznos narudžbenice plaćate u gotovini, kuriru koji će Vam isporučiti pošiljku. Plaćanje pouzećem je jedino moguće na teritoriji Srbije.

Da biste naručili proizvode potrebno je sledeće:

1. Registracija
Prvo je potrebno je da se registrujete. Pošto ste uneli Vaše podatke, lozinka će biti poslata na vašu email adresu. Kada se jednom registrujete, svaki naredni put ćete biti automatski prepoznati. Pored ovog načina, postoji i registracija putem Facebook-a, gde je takodje potrebno da se samo jednom registrujete.

2. Pregled i odabir proizvoda
Kada izaberete odredjeni proizvod pritisnite dugme “dodaj u korpu”. Pošto ste stavili željeni proizvod u korpu, slobodno možete da nastavite sa pregledom proizvoda, a u korpu možete dodati još proizvoda.

3. Pregled korpe
Pošto ste završili sa dodavanjem proizvoda u korpu i hoćete da ih naručite, izaberite opciju “korpa”. U korpi se nalaze svi proizvodi koje ste naručili, na ovoj stranici možete da navedete i koliko komada proizvoda želite, a možete i da izbacite odredjeni proizvod ukoliko se predomislite.

4. Popunjavanje podataka o naručiocu i podaci o mestu isporuke
Ovde je potrebno navesti podatke o naručiocu i adresu na koju hoćete da Vam isporučimo proizvode. Molimo vas da podatke navedete precizno, da bi vas kurir koji uručuje pošiljku što lakše pronašao.

5. Potvrda narudžbenice
Jos jednom pregledajte narudžbenicu i ukoliko je sve u redu potvrdite i time je vaša narudžbina kreirana. Automatski vam se šalje mail na email adresu koju ste naveli prilikom registracije, sa pregledom narudžbenice i uputstvom za plaćanje. Naručeni proizvodi biće poslati nakon evidentirane uplate istih.

Jeans.rs omogućava opciju naručivanja željenih proizvoda i putem telefona. Ukoliko niste u mogućnosti da naručite proizvode putem sajta, dovoljno je da nas pozovete na broj telefona koji se nalazi na vrhu svake stranice.

U ovom slučaju platićete proizvode pouzećem.

Telefon za naručivanje: +381 (0)60 0468234

Pošto ste završili sa naručivanjem, Jeans.rs vam omogućava opciju praćenja statusa vaše narudžbenice. Status narudžbenice možete pratiti na dva načina, putem stranice “Vaš nalog” ili putem email obaveštenja.

Pošto evidentiramo vašu porudžbinu šaljemo vam mail u kome potvrđujemo da porudžbina izvršena, a na stranici “Vaš nalog” narudžbenica dobija status “u pripremi”. To znači da sledi pakovanje i priprema pošiljke za slanje. U trenutku kada je pošiljka spremna, adresiramo je i predajemo kurirskoj službi koja vam je donosi na adresu koju ste naglasili za isporuku. Tada vam šaljemo obaveštenje putem email-a da je pošiljka poslata, a na stranici “Vaš nalog” narudžbenica dobija status “poslato”.

Sledeći dan će vam pošiljka biti uručena, a mi ćemo dobiti obaveštenje da ste pošiljku primili, te pošiljka dobija status “isporučena”. Na ovaj način ćete u svakom trenutku biti upućeni u status vaše pošiljke!

Ukoliko vam je isporučen pogrešan proizvod ili proizvod sa greškom ili oštećenjem stičete pravo na povrat proizvoda. U obavezi ste da prilikom prijema pošiljke, pre pruzimanja robe, proverite sadržaj paketa. U nekim slučajevima, kada fali artikal ili ga niste dobili, ili je ostećen u transportu, mi nismo u mogućnosti da odreagujemo posle potpisivanja prilikom pouzeća paketa.

Prilikom povrata proizvoda, obavezno je da se vrate u ispravnom i nekorišćenom stanju jer u supotnom nećemo primiti paket. U slučaju bilo kakvog problema slobodno nas kontaktirajte. Budite sigurni da smo spremni da rešimo svaku nastalu situaciju.

Pošaljite nam pitanje mailom